Manapság a legtöbb jogi ügyintézéshez nem szükséges a személyes találkozás, hiszen az internetnek köszönhetően új, gyorsabb kommunikációs csatornák állnak rendelkezésünkre. A koronavírus következtében történő lezárások rádöbbentették a világot, hogy nem szükséges személyesen megjelenni mindenhol, hiszen az ügyeink nagy részét online ügyintézés keretében is el tudjuk végezni, és miért lenne ez alól kivétel a teljeskörű jogi szolgáltatás igénybevétele.
Habár a legtöbben manapság is személyes egyeztetés céljából fordulnak Ügyvédi Irodánkhoz, amennyiben jelenlegi és leendő Ügyfelünk rendelkezik megfelelő technikával, abban az esetben a jogi tanácsadás online módon is lebonyolítható. A legtöbb jogi kérdés megválaszolásának ugyanis nem feltétlenül szükséges az ügyfél személyes megjelentése. Ügyfeleink már távolsági akadály nélkül egyeztethetnek ügyvéddel.
Amennyiben Ön a távolság miatt nem tud befáradni Irodánkba, vagy az otthona kényelméből szeretne választ kapni kérdéseire, abban az esetben a honlapunkon található elérhetőségek egyikén, akár telefonon a 06-70-388 2127 telefonszám felhívásával, akár a-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot. A kapcsolatfelvételt követően megtörténik az online tanácsadás időpontjának egyeztetése, valamint ezzel párhuzamosan a konzultációs díj tekintetében kiállított díjbekérőt megküldjük az Ön részére.
Az online jogi tanácsadást akkor tudjuk a leghatékonyabban és gyorsan biztosítani Ügyfelünk részére, amennyiben a tanácsadást megelőzően megküldik részünkre az ügyre vonatkozó iratokat, és fontos információkat. Így a tanácsadást biztosító ügyvéd az egyeztetés során már az ügy teljeskörű ismeretében tudja megválaszolni a felmerülő kérdéseket.
Kiemelendő, hogy sok Ügyfelünk részére tartós jogi képviseletet biztosítunk online. Ez esetben az aláírásra kerülő megbízási szerződést postai, vagy elektronikus úton megküldjük az adott Ügyfelünk részére, majd annak visszaérkezését követően ügyvédi irodánk haladéktalanul megkezdi az
A jogi tanácsadásnak, valamint az Ügyfelek tartós jogi képviseletének ellátásának tehát nem akadálya a távolság.
Online jogi segítség Ügyvédi Iroda által
Az Ügyvédi Irodánk által biztosított online jogi szolgáltatást az Ügyfelek különböző felületeken keresztül végzett videóhíváson keresztül vehetik igénybe veheti, pl.: Skype, Viber, vagy Microsoft Teams.
Szakterületeink
Az alábbi jogi kérdésekben bátran keressen az Újváry Zsolt Ügyvédi Irodát:
- munkajog
- végrehajtási
- kártérítési
- ingatlanjogi (pl.: ajándékozási, advásvételi, vagy csereszerződés)
- birtokvédelmi
- társasági jog
- civil szervezetek joga (egyesület, alapítvány – közhasznú)
- ingatlan adásvétel
- szerződések, okiratok készítése
Online jogi tanácsadás előnyei
- Nem számít a távolság, gyakorlatilag bárki számára elérhető
A személyes konzultáció hátránya, hogy Önnek időt és pénzt kell áldoznia az utazásra. Telefonos jogi tanácsadás esetén erre nincs szükség. Elegendő, ha a rendelkezésére álló iratokat emailben megküldi részünkre, így a nyomtatás költségét is megspórolja.
Szeretné látni, hogy kivel (ügyvéd) konzultál? Amennyiben igényt tart rá lehetőség van arra, hogy a jogi tanácsot videóhíváson keresztül szolgáltassuk az Ön részére.
- Kedvezőbb díj
Azon Ügyfelek részére, akik telefonon kívánnak tanácsadást igénybe venni, külön kedvezményt tudunk biztosítani a konzultáció árából!
- Kényelem
Amennyiben ügyvédünk online nyújt jogi szolgáltatást az Ön részére, úgy akár az otthona melegéből, időt megtakarítva megoldást találhat a jogi problémájára.
- Hatékony
Lehetőség van továbbá arra is, hogy a kérdéseket előre elküldje részünkre e-mailben, így minden szempontból helytálló jogi válaszokkal tudjuk várni Önt a tanácsadáson.
Adásvétel online környezetben
A szerződéskötés kezdeti szakasza nem tér el az általánostól, a ma már jól ismert és megszokott módon az ügyvéd és a felek e-mailben egyeztetik a szerződés részleteit, és így megtörténik a szerződés véglegesítése. Az aláírás során az eljáró ügyvéd videóhívás alapján meggyőződik a szerződő felek személyéről, a szerződéskötési akaratukról és nyilatkoztatja őket, hogy valóban ők írták-e alá a szerződést. A távazonosítás lehetősége miatt az eladónak és a vevőnek már nem kell megjelennie az Irodánkban az ügyvédi ellenjegyzés céljából, vagy elegendő, ha az egyikük van jelen, a másik fél pedig videós kapcsolattal csatlakozik hozzájuk, vagy akár külön időpontban csak az ügyvédhez. Így nem kell a feleknek utazniuk, szabadságot kivenniük, vagy a munkahelyükről elkéredzkedniük és csak maga az azonosítás és a szerződés ismertetése az, ami időráfordítást igényel.
A leggyakoribb megoldás, hogy az egyeztetett okirat megküldésre kerül e-mailben annak a félnek, aki az ügyvédnél nem tud, vagy nem kíván megjelenni. Az ügyvéd tájékoztatása alapján a fél megfelelő példányszámban kinyomtatja és minden oldalon a nevénél aláírja a szerződést. Ezután akár postai úton, akár futárral az aláírt dokumentumokat visszajuttatja az ügyvédnek, vagy a másik szerződő félnek.
Az adásvételi szerződés ügyvédi ellenjegyzésére azt követően kerülhet sor, hogy az ügyvéd meggyőződött az aláírók személyéről és elvégezte az iratok ellenőrzését, valamint meggyőződött arról, hogy valóban az arra jogosultak írták alá a szerződést. Mindez a Magyar Ügyvédi Kamara elnökének határozatában jóváhagyott programok segítségével, és elvárt feltételeknek történő megfelelés esetén tehető meg távszerződéskötés során.
Vegye fel velünk a kapcsolatot
Amennyiben jogi problémába ütközik, és tanácsra van szüksége, forduljon az Újváry Zsolt Ügyvédi Irodához, hiszen ügyvédeink személyesen, telefonon, vagy akár online felületen keresztül is jogi segítséget biztosítanak azt Ön érintő jogi problémák megoldására. Az Ügyvédi Irodánk által biztosított jogi szolgáltatások természetesen magánszemélyek és cégek részére egyaránt rendelkezésre áll.